Ronald van Raaij on Tue, 25 Sep 2001 16:54:47 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] software en bedrijven

Het clubje hanteert onfrisse methodes, en is een aantal landen al eens
behoorlijk op de vingers getikt. Zo vraag ik me af of de uitspraak uit het
spotje
"Mag dat dan zomaar? Jaa, de deurwaarder was erbij"
klopt. Volgens mij namelijk niet. Voor een 'inval' heb je dacht ik ten
eerste een gerechterlijk bevel, en ten tweede de aanwezigheid van de sterke
arm nodig. (tenzij je natuurlijk onder de indruk van bluf zélf toestemming
geeft).

Hier een aantal verhalen over hun 'bully tactics' bij 'the register'
http://www.theregister.co.uk/content/archive/6408.html
http://www.theregister.co.uk/content/archive/4903.html
http://www.theregister.co.uk/content/archive/5754.html

en 1 grappige