Josephine Bosma on Tue, 25 Sep 2001 10:28:20 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] software en bedrijven

Vanmorgen werd ik door mijn wekkerradio wakker gemaakt met een
waarschuwing cq dreigement van de BSA. Het klonk als een reclame, maar
zei iets in de trant van 'bedrijven pas op, bij het gebruik van illegale
software kunnen we bij u de boel in beslag komen nemen'. Er werd naar de
volgende url verwezen:

http://www.bsa.nl

Je weet natuurlijk dat dit soort praktijken bestaan, maar met
advertenties op commercieele radiostations krijgt het ineens wel een
heel erg big brother gehalte...

groet

*