Francisco van Jole on Mon, 24 Sep 2001 23:51:52 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Internet restrictie in Central Asia

----- Original Message -----
From: "Eveline Lubbers" <evel@xs4all.nl>
To: <nettime-nl@nettime.org>
Sent: Monday, September 24, 2001 11:20 PM
Subject: [Nettime-nl] Internet restrictie in Central Asia

> De oorlog komt er aan, de verbindingen worden alvast
> verbroken.
> gr
> eveline

Wat klink je weer gretig, ik krijg er langzamerhand een onaangename smaak
van in mn mond.

> For more information, visit EurasiaNet at
> www.eurasianet.org/departments/business/articles/eav091201.shtml

Een artikel dat gedateerd is op 12 september en handelt over ontwikkelingen
in de afgelopen maanden. Het is mij een raadsel hoe dat iets te maken heeft
met de aanslag van 11 september en de reacties daarop.

Een vast onderdeel van iedere (propaganda)oorlog is desinformatie,
bijvoorbeeld zoals jij die bedrijft.
Maar dat wist je vast al.

FvJ