MauzZ on Tue, 18 Sep 2001 19:15:25 +0200 (CEST)

RE: Re: [Nettime-nl] Terrorism with weapons of mass destruction

At 05:07 PM 9/18/01 +0200, Ronald van Raaij wrote:

>Tja ik ook, Nazi duitsland had de 'oorlogsdaad' ZELF in elkaar gezet. Dus
>deze gaat wel erg mank.....

Hoe weet je zo zeker dat die vergelijking mank gaat?
Er wordt bijveoorbeeld op diverse plekken online (o.a. nieuwsgroepen, IRC,
Indymedia)
al flink gespeculeerd met deze vergelijking,
dat ie dus NIET mank zou gaan...

Het zou een complot van Bush e.c. zijn... want:
-De wapen-economie krijgt tijdens een 'oorlog' een flinke nieuwe impuls...
-Het na de presidents verkiezingen zo verdeelde V.S. staat weer samen aan 1
kant...
-In oorlogstijd heeft een regering veel meer macht...
-andere (binnelandse) misstanden ontsnappen aan de aandacht...
enz.
hoe ziek zou het zijn...

Weet iemand hoeverre het bericht (dat nu ook circuleert) waar is dat niet
zo heel lang geleden bekend is geworden dat (delen van) de V.S. regering
vooraf wist van de Pearl Harbour aanval? (om zo de V.S. volledig te kunnen
betrekken in W.O. II)

MauzZ
(houdt alle mogelijkheden open: Aliens hoaxen ons! ;-))