Maarten Delbeke on Sun, 16 Sep 2001 17:10:18 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] mailinglijst 'wereldcrisis

> PS
> Ik heb gezocht in de (traditionele) media de afgelopen dagen, maar
> het bericht dat de CNN-beelden van de juichende Palestijnen uit
> '91 kwam, ben ik nergens tegengekomen ...

Van iemand met jarenlange en betrouwbare contacten met palestijnen in de
autonome gebieden vernam ik dat die contacten de beelden inderdaad hebben
herkend als footage uit 1991, bij het einde (sic) van de Golfoorlog. Dat
kan meteen ook de schaarste aan beelden verklaren (ik herinner mij alleen
de straatscene met enkele kinderen en volwassenen en een shot van vier
televisiekijkende mannen) en het gebrek aan fotomateriaal.

Maarten Delbeke