Karin Spaink on Fri, 14 Sep 2001 14:42:56 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Islamic Jihad, what is next ?

On 14-09-2001 at 14:16, ReindeR Rustema kindly wrote:

> We hebben geen enkele aanwijzing voor wat ze willen. Ze hebben geen
> briefje achtergelaten. Het is wel tamelijk amateuristisch dat ze geen
> beleidsdocument hebben opgesteld voor ze handelden.

Mij lijkt dat juist onderdeel van de terreur. Zodra je de
redenen weet, hebben mensen ook een verklaring gegeven, hoe
rampzalig geformuleerd dan ook. Juist het niet kennen van de
achtergronden en motieven van de daders vergroot het gevoel
van angst en onzekerheid van de aangevallenen.

- K -

--

Sometimes I think I'd join Scientology just to have an
excuse to disconnect from my father.