ReindeR Rustema on Fri, 6 Jul 2001 15:56:44 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] voor tophoppers en mopperfloppers

At 2:42 PM +0200 7/6/01, Francisco van Jole wrote:

>Dat is - natuurlijk - al lang geleden gedaan door de krant:
>
>http://www.volkskrant.nl/nieuws/nieuwe_media/350035032.html?history=/i345028200

Ja, bedankt. Ik herinner me het artikel, met aanstekelijke
nieuwsgierigheid geschreven, nu weer. Het heeft duidelijk bijgedragen
aan mijn wereldbeeld, maar het doet me wel verlangen naar meer
hierover. En dan ook graag op de voorpagina van mijn krant.

ReindeR

PS. Ook bedankt voor de urbanreflex link, waarom begin je niet een
mailinglist voor dit soort aardige links? Een leukere quote vond ik
trouwens