Rick Buitenman on Mon, 18 Jun 2001 23:00:13 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Microsoft en Den Haag

At 18:41 18/06/01 +0200, Case Roole wrote:

>(Deze reply heb ik eerst naar Jos gestuurd, maar hij heeft helaas geen
>scanner - op de site van NRC konden we de betreffende brief beide niet
>vinden.)
>
>Hoi,
>
>Interessant mailtje.
>
>Ik ben geinteresseerd in de precieze woorden van de wethouder in kwestie. Ik
>ben geen krantenlezer en ook ken ik niemand in mijn omgeving die het NRC
>leest. Mocht het voor je mogelijk zijn om een scan te maken van de brief en
>deze naar mij op te sturen dan zou je mij er erg blij mee maken.

Alle informatie over de zaak Microsoft-Den Haag, inclusief de inhoudsloze
schrijfselen van Wilbert 'het digibete schoothondje van Deetman' Stolte
valt vroeg of laat te vinden op http://www.denhaag.org en/of
http://open.denhaag.nu .
De NRC-brief staat er sinds vanmiddag ook.

Grts,
Rick Buitenman