Francisco van Jole on Tue, 29 May 2001 17:46:05 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Elsevier, Wish, Zonnet

At 15:01 29-05-2001 +0200, Erik van Heeswijk wrote:
>Ik heb Elsevier genoemd als een bedrijf waar best interessant en hoopvol
>nieuws vandaan geplukt zou kunnen worden. Maar de eerlijkheid gebiedt me
>te zeggen, dat dat slechts uit een vermoeden bestaat, wat ik slechts kan
>staven met een paar artikeltjes en een algemeen begrip van publiceren op
>internet.

Ah kijk, eens aan. Je weet het eigenlijk niet precies maar je denkt dat het
wel goed gaat en daarom poneer je het maar als keiharde waarheid? Blind
optimisme heet dat geloof ik.

En wat was nu ook alweer jouw felle oorspronkelijke kritiek op mijn column
in de Volkskrant?

"In werkelijkheid
worden dezelfde fouten gemaakt als voor de ontnuchtering, en het geeft
aan dat de internetjournalistiek in zijn geheel nog veel aan kwaliteit
moet winnen."

Fijn dat je dat nu zelf zo mooi illustreert. Dat je analyse voor de
internetjournalistiek in zijn geheel geldt zal ik nooit beweren maar voor
het specifieke deel dat jij  vertegenwoordigt gaat het kennelijk moeiteloos op.

vriendelijke groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com