Leo Lake on Thu, 24 May 2001 08:38:36 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Web afstervend of ingeburgerd?

On Wed, 23 May 2001 21:27:53 +0200, Peter van der Pouw Kraan
wrote:

>In dat licht gezien doet het er inderdaad niet zoveel toe of
de info
>stroomt via Gopher, WWW of iets anders, dat ben ik met je
eens.
>Ik vind niettemin wel een leuke exercitie om
gebruiksmechanismen met
>modellen te lijf te gaan.

Ja, da's ook weer waar.

>Ja. Helaas heb ik weinig tijd. (En daar wil ik ook nog ooit
eens een
>modelletje voor opstellen) :)  Jij?

Ik heb tijd zat. Ik zet het op de lijst van 'leuke dingen om
aan te beginnen'. Ik ben al ergens anders begonnen, iets met
geld. Maar wie weet. Heb jij eventueel wat inleestips?

Weet iemand hier uberhaupt iets van een formele benadering
van het gebruik van het Internet? Ik ken alleen maar wat
klein modelletjes rond economische aspecten. Zodra iets een
prijs heeft, komt men wel met formules, in andere gevallen
blijft het toch al snel hangen op het niveau van een artikel
in een of andere krant.

-
L.
E. lake@lake.nl