Jos Horikx on Tue, 1 May 2001 15:27:28 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] censuur2

At 12:23 1-5-01 +0200, creator2 wrote o.a.:

>Wat kinderachtig om over de spelling van die naam te beginnen. Je weet
>blijkbaar toch precies over wie ik het heb.

>Je hebt vast tijd genoeg om de herhaling van het tv programma te
>bekijken. Dan weet je waar het over gaat en kan je mee discussieren.

Kun je misschien beginnen die software van je zó in te stellen
dat erboven staat op wiens post *van* *wanneer* je nu precies
reageert. Neem een voorbeeld aan de heer Van Jole of mevrouw
Klaver of anderen die doen het zoals het hoort, en dan zijn de
relevante berichtjes meteen veel makkelijker terug te vinden.

Dit is niet de enige lijst die mensen volgen namelijk, en alle tijd
die men hier aan content besteedt gaat af van andere dingen
waar men zich mee bezig houdt.

Bij jouw postjes heb ik geen benul waar het precies over gaat omdat
je geen behoorlijke samenvattingen maakt en omdat je niet op de
juiste manier (met url's enzo) verwijst.

Zomaar een oproep om dit-of-dat TV-programma te bekijken werkt
niet zo goed, bij mij niet tenminste...

Met vriendelijke groet,

JH