creator2 on Tue, 1 May 2001 10:52:33 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] censuur

Maar Marie Jose en Philip,

Weten jullie wel waar de discussie die ik wilde aanzwengelen over ging.

Kijk nog maar eens naar die aflevering van Barend en Witteman met van
Jole,
die wordt toch eindeloos overdag herhaald op tv.

En luister dan nog een naar de "Argumenten" van van Jole.

Misschien is het slim als jullie allemaal nog eens het stuk in NRC
Handelsblad lezen van Alvin en Heidi Toffler.  Dat stuk is by the way
vertaald door de onvolprezen moderator van Nettime Menno Grootveld!

En zet van Jole's opmerkingen dan eens af tegen de tekst van de
Tofflers.

We zijn nog maar net begonnen. En daar wilde ik het over hebben.

Peter Gramberg