paulv on 20 Apr 2001 17:21:13 -0000

Re: [Nettime-nl] verslag Infodrome-congres 11 april jl.

On Fri, Apr 20, 2001 at 07:12:21PM +0200, Francisco van Jole wrote:

> Dus de maatschappelijke relevantie die XS4ALL voortdurend aankaart is niet
> meer dan een marketing truc? Mijn god, en dan zegt men dat *ik* cynisch ben.

Ach.. er zullen heus nog wel mensen zijn bij XS4ALL die de idealen
nog hoog hebben zitten, maar uiteindelijk is het de aandeelhouder
die beslist..

KPN zal wel gek zijn om niet het goede image dat XS4ALL heeft in stand proberen
te houden. Idealen en marketing gaan nu eenmaal soms goed samen.

mijn 2 cent..

hoi,

paulv