darko fritz on 17 Feb 2001 22:59:46 -0000

[Nettime-nl] update TART PARTY

WIJZIGING    --    UPDATE!!

PLANETART   -  PARTY
TART BROADCAST  mediakunst AKI - Rietveld

KERK     ZUIDAS
Prinses Irenestraat 19A
Amsterdam

 24 febr.

i.v.m. recente ontwikkelingen rond de gekraakte kerk hebben we afspraken met
de beheerders van dit gebouw moeten herzien:

    programma:            start: 21. u
.......................................  stop: 02. u.             deur open
20. u

toegang gratis!       drinks f 2.50

programma :

Preview   60 min. TART broadcast   Salto 2
samenstelling studenten AKI M.A.D. en Rietveld V.A.V.
http://www.aki.nl
http://www.gerritrietveldacademie.nl/tart

Live performance:
GEN'rUS inc.
genetisch gemodificeerde rockstars
+
NAZIS FROM MARS
elektropunk
http://listen.to/thenazisfrommars

+
videoloops en  installaties studenten AKI en Rietveld

+
DJ 2AM
DJ ARVID
DJ Towards the Close
+
VJ GNOCCI
VJ 's HED
+
THE C-MEN VJ's
http://www.thecmen.com

+
CLUB.NL
CLUB.NL  video, 35 min. TV Bellissima, Amsterdam
+Planetart at CLUB NL, video, 7 min. TV Bellisima Amsterdam
http://www.bellissima.net/multi/vidpopup/real6.ram
+ CLUB.NL video 18 min. , Transfer, HRT
+ CLUB.NL stage VJ's archives 4 hrs
+ artworks by Ademir Arapovich & Thomas Wildner
CLUB.NL
http://members.ams.chello.nl/fritzd/club.nl.htm

TART PARTY M.M.V.:

Walter Langelaar, Jeroen Spaargaren, Jose Miguel Biscaya, Matthijs van
Henten, Tibo de Groot, Susanne Hendriksen, Aron den Boer, Sanne Groeneveld,
Edwin van Aalderen, Eva Stampa, Arvid, Dursun Koca, Joris Bennink, Andre
K., Jeroen ten A., Arjen K., Philemon, Tammuz Binsthok, Jennifer Petterson,
Uri Love, Itamar Namaani, Joris Schenk, Maria Junkita, Sabine Meyer, Efrat
le Signe, Vera Stiphout, Rasmus Holst Andersson, Ademir Arapovic, Thomas
Wildner, The C-MEN, Nazis from Mars, GEN'rUS INC, 2AM - Alberto de Michele,
Aran Maxwel , Louis Feith. e.a.

hosted by PLANETART
....home of the electronic rage.......

http://www.planetart.nl
tel 06 55830311

RONDE KERK ZUIDAS   -  schuin achter het WTC  - Tramlijn 5  Beethovenlaan -
halte Prinses Irenestraat