R.J.Reekers on 13 Feb 2001 22:04:18 -0000

Re: [Nettime-nl] Goed Nieuws

'loha Nettimers,

Of ik Lake's zorgen moet delen... geen idee. Maar of het goed nieuws is?
Wast geval?

Ik volgde Maurice' link op:  http://groups.google.com/
en tikte daarna de afkorting van mijn lifetime occupation in. En dit kwam
eruit:
http://groups.google.com/groups?q=etld&hl=en&lr=&safe=off&site=groups
Moetjedaneskijken...

Eea is al gemeld bij www.meldpunt.org, dus je hoeft eigenlijk niet meer
te kijken. Lake maakt zich zorgen, maar ik denk dat Google en Deja dat
sowieso moeten doen.

Richard

Voor de goede orde:
"etld" heeft niets met kinderporno te maken, er worden teksten in code
ge-e-publiceerd. In die code schijnt "etld" een hit te zijn.