Francisco van Jole on 5 Feb 2001 20:26:05 -0000

Re: [Nettime-nl] Stelarc Performance 7.2

At 19:45 05-02-2001 +0100, Peter van der Pouw Kraan wrote:

>.. razende en toenemende snelheid waarmee ICT ons leven 'steeds meer'
>beïnvloedt...
>...LAN's in onze hersenen... ...ongekende mogelijkheden vs. misbruik...
>... Het menselijk lichaam is snel vermoeid en ziek, kan niet lang zonder
>water of slaap en gaat dood zonder zuurstof. De technologie kan al deze
>tekortkomingen
>wegnemen...
>
>Amen
>
>Dit is religieuze SF: de Nieuwe Tijd is aan het doorbreken. En als wij de
>juiste kant kiezen in de strijd tussen Goed en Kwaad volgt de Verlossing.
> [...]

Je hersens als open source? Die kans is erg klein. Er is namelijk een
patent toegekend aan het nabootsen van hersens middels computers.

United States Patent 6,031,537:
"A method and apparatus for organizing and processing pieces of
interrelated information (or "thoughts") is used with a digital computer."

http://www.theregister.co.uk/content/4/16541.html

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.