R.J.Reekers on 9 Jan 2001 09:18:11 -0000

[Nettime-nl] Links vernieuwende kunst(enaars) gevraagd

Hallo Nettimers,

Die "ene muisklik" werden er wel wat meer -- ik hoop dat het mij trouwens is
gelukt -- maar ik wil mij dan ook schikken in wensen van de groep.  Dat geldt
zeker ook voor het volgende.

Wij zijn bezig met de oprichting van de 3e ideologische bank van Nederland.
Een bank die een groot vertrouwen heeft in "de toekomst". Of: een bank die een
groot vertrouwen in de toekomst WIL hebben, omdat als er geen bedrijven zoals
deze opstaan het  ons -- dus -- de komende eeuw zal vergaan als de afgelopen
100 jaar.

Maar let wel, dit is geen schrikbeeldbank, integendeel, maar een
toekomstmachine. En daar spelen jullie volgens ons een niet mis te verstane
rol in. Vooralsnog begint dit klein, en jullie medewerking vraag ik nu al.
ETLD wil nu en dan een open podium zijn voor vernieuwende kunst, en dat podium
is, je raadt het al, het internet.

Door je link op te laten nemen op deze nu nog kleine pagina, help je ons nu
aan breder draagvlak. Hierdoor kunnen wij je nu, maar vooral als de bank in
actie is aan nog een ingang helpen om je beelden aan nog meer mensen te laten
zien. Communityvorming dus.

ETLD zelf velt geen oordeel over wat mooi is of niet. De aankomende e-bank is
gebaat bij diversiteit. De klanten bepalen of iets steek houdt of niet. Leve
het consumentisme (want als het dan toch moet...)

Dit is heel serieus. NL-opinieleiders uit de ruimtevaart en uit de integrale
wetenschapsbeoefening komen binnenkort bijeen, om samen met een rentenierende
bankdirecteur dit waanzinnige idee (anno 1996) dicht te timmeren. Graag, heel
graag, heb ik jullie links er dan ook al bij.

2001, A future odyssey!

Mijn dank is groot!

Groet,

Richard

De linkenpagina komt om te beginnen hier:
http://www.etld.nl/MyNews-1.0/htdocs/index.php3?id=14&item=14