Rick van Dijk on 15 Dec 2000 20:44:22 -0000

RE: [Nettime-nl] Virtuele wereld

Louis Stiller:

> Ooit 'Interface Culture' van Steven Johnson gelezen? Ook
> journalist. Zie  tevens 'www.feedmag.com'. Een van de weinige zines
> die echt iets te zeggen  hebben.

Lake:
Echt wel, en mee eens.

Ook mee eens. Doet me trouwens aan Salon.com denken. Waarom hebben we zoiets
niet in Nederland? De meeste e-zines gaan in Nederland over technologie,
media en telecommunicatie, oftewel: De Nieuwe Economie  (ook die van Van
Jole). Ik mis een leuke internetuitgave over de populaire cultuur (TV, Film,
Muziek, Boeken). Of bestaat zoiets wel?
Groet,
Rick van Dijk