Francisco van Jole on 7 Dec 2000 11:38:52 -0000

Re: [Nettime-nl] PS op 'ad hominem'

At 11:11 07-12-2000 +0100, Louis Stiller wrote:
>Beste Patrice en Francisco,
>
>Ergernis is een belangrijke en zinvolle emotie.
>En wat is er tegen een zinvol discours? Ik wou zelf wel 'ns dat ik wat
>meer zinvols kon toevoegen. Maar Francisco houd je wel scherp, ook al is
>hij irritant en waait hij met vele winden mee: zijn stemming loopt vrijwel
>gelijk op met de beurskoersen van de Nasdaq: nu dus lekker negatief, een
>jaar geleden zeer positief. Maar dat is ook een tactiek..    Enige
>probleem daarbij is dat hij vaak als een olifant door de porseleinkast
> [...]

Ik heb nog eens door m'n archief van een jaar geleden gebladerd maar ik kan
geen 'zeer positief' stuk ontdekken. Waar doel je precies op?

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.