Eveline Lubbers on 30 Oct 2000 11:29:14 -0000

[Nettime-nl] Text virtuele actie kalenderpanden

OK, natuurlijk zijn we tegen spammen,
maar voor de Kalender panden...
evel

en zoals ze zelf zeggen
"Een vrij ordinaire actie, maar als genoeg mensen meedoen, wel
extra druk op het stadsbestuur."

Aan het Amsterdams Stadsbestuur,

Heden maandag 30 oktober tussen 13.00 en 14.00 uur forward ik dit bericht
naar s.patijn@amsterdam.nl, p.krikke@amsterdam.nl,
d.stadig@amsterdam.nl,
info@bamgroep.nl, info@bamvastgoed.nl

Multatuli uit Ideeen 308 "Waar ter wereld ik ook kwam, nergens trof ik
zo'n walgelijk onbekwaam stadsbestuur als in Amsterdam"

Amsterdam bloedt dood kalenderpanden blijven!