Marja Oosterman on 1 Sep 2000 17:07:55 -0000

Re: [Nettime-nl] doorgifte newsgroups?

Het blijkt nog steeds uit te maken bij welke provider je bent aangesloten.
Vooral met de groepen van Nederlandse oorsprong, vooral die van de
beginjaren vind je niet overal.
Vpro bijv,
dds ook niet
ann ook niet.

H.groet,

Mrja

At 07:42 1-9-00 +0200, you wrote:

>Demon Internet in Nederland zegt alles door te geven. (In GB geven ze
>bepaalde groepen niet door omdat daar providers wettelijk aansprakelijk
>kunnen worden gesteld voor illegaal materiaal (kinderporno, racistische
>uitlatingen, warez) op Internet.)
>
>Cistron geeft naar eigen zeggen 68.000 newsgroups door (2,5 maal zoveel
>als XS4ALL).
>
>Groeten,
>
>Marie-José
>
>--
>
>www.marie-joseklaver.nl

<http://www.dan.nl/>De Agenda van Nederland
bundelt, schakelt en koppelt in uw
belang...

kopij per Email:  redactie@dan.nl
                Fax:    030-2543424

Uitgave: St. NoPapers, digitale uitgeverS... virtualiter sedert 1988
Tel.: 030-2544519 (ma t/m vrij 11-16.00 uur)