wapke feenstra on Sat, 17 Jun 2000 14:50:58 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] treffend!

HALLO ,
Ik heb de eerste drie letters gelopen en de straatnamen staan inmiddels genoteerd. In de loop van dit jaar zullen er steeds meer Haagse straten op www.luxus8days.nl/wf terechtkomen. In de betreffende straten wordt de komende week gestickerd en ondertussen is de site ruimschoots aangemeld, opdat mensen een beeld krijgen van minder bekende stukjes Den Haag. Op zoek naar bestemming of woning is alvast een impressie van de omgeving te krijgen.
Eind 2000 is de site vol en zal de tekst die ik heb gelopen te zien zijn.
Met vriendelijke groet Wapke Feenstra

HIERONDER DE STICKERS DIE GEPLAKT ZIJN IN DE GEFOTOGRAFEERDE STRATEN

Wapke Feenstra
010-4850662
06 22785203
wapke@euronet.nl