geert lovink on Sun, 28 May 2000 22:27:55 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] hoe zit het met de nederlandse participatie in de ICANN verkiezingen?

dag nettime-nl,

de ICANN verkiezingen komen eraan...
de duitsers wel en de nederlanders niet?
moeten we soms eerst met het karitatuur
van een germaansch internetz op de proppen
komen voordat er iets op gang komt?
weet iemand of hier iets aan gedaan wordt?
slaapt nederland in zijn te coole zelfgenoeg-
zaamheid? of is iedereen radikaal tegen en
is er allang een .nl icann boycot campagne
die ik over het hoofd heb gezien? wellicht
zit een van die 179 nederlanders op nettime-nl
en kan ons uitleggen over het hoe en wat en
ons overtuigen lid van ICANN te worden
zodat we stemgerechtigd zijn.

groeten, geert