Eveline Lubbers on Wed, 12 Apr 2000 10:31:46 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] NRC voorpagina 11 april

Ingezonden brief aan NRC Handelsblad

De voorpagina van de krant van gisteren. Ik heb er nog steeds geen
woorden voor.
Een rolstoeler op de rug gezien, verlaat het podium, de politieke
arena, het publieke leven. Daaronder met grote letters: de CDU kan
weer dansen.
Hebben jullie geen eindredaktie? Geen hersens? Geen gevoel?
Geen associatie-vermogen? Wie doet er zoiets? Ieder normaal
mens ziet toch dat dit niet kan? Ik ben echt verbijsterd.

Eveline Lubbers