Yasemin Koparal on Mon, 17 Feb 2003 22:11:02 +0100 (CET)

[Nettime-bold] 17 Ağustos 1999-17 Şubat 2003-Tam 1280 Gün

Title: Doğum Günü
17.Şubat.2003
Bugün benim doğum günüm,artık on yaşındayım.
Ama 17.Ağustos.1999 dan beri toprak altındayım
ve dört senedir annemle burada kutluyorum doğum günümü.
Düşünceli olmama bakmayın sakın,ben çok mutluyum.
Siz ise hukuğun olmadığı bir ülkede, binlerce AHLAKSIZ ve ŞEREFSİZLE aynı ortamda, bir SÜRÜ halinde ve bir ÖLÜ sessizliğinde yaşamaya devam ediyorsunuz.Ben sizin için düşünceliyim aslında.Sizde bir düşünün;
Toprak altında hakkını arayan ben mi,yoksa sizmi daha canlısınız?
Ya şimdi tartışalım veya bir sonraki depremden sonra burada,ne dersiniz?
GAMB
Sevgili katillerim,
Görüyorum ki iktidarlarda değişse çeteniz faaliyette. Ne siz ne de siyasi ortaklarınız sakın buraya heves etmeyin. Hem burada uğruna insan öldüreceğiniz PARA yok, hem de buranın huzuru açısından daha iyi.
YASEMİN KOPARAL
Benden e-mail almak istemiyorsanız aşağıdaki butonu tıklayınız.